“ест Ђ¬аша робота ≥ ставленн¤ до нењї

≤нструкц≥¤.
ѕеред вами дв≥ частини тесту. ” перш≥й частин≥ вибер≥ть найб≥льш точну в≥дпов≥дь на кожне питанн¤ ≥ знайд≥ть загальну суму, що дозволить визначити, ¤к складаЇтьс¤ ваша профес≥йна ситуац≥¤. ¬ друг≥й частин≥ треба дати в≥дпов≥дь Ђтакї або Ђн≥ї. ” т≥й груп≥ питань ц≥Їњ частини, де ви¤витьс¤ б≥льш≥сть Ђн≥ї, ≥ м≥ст¤тьс¤ ваш≥ профес≥йн≥ труднощ≥.

„астина 1

„и комфортно вам на робот≥?

1. як ви почуваЇтес¤ вранц≥ перед тим, ¤к йти на роботу?
а) ” прекрасн≥й форм≥ (10 бал≥в);
б) упевнено (9 бал≥в);
в) байдуже (8 бал≥в);
г) утомлено (-1 бал);
д) неспок≥йно (-3 бали);
е) роздратовано (-6 бал≥в).

2. ” клас≥ перед учн¤ми ви себе почуваЇте:
а) у прекрасн≥й форм≥ (10 бал≥в);
б) упевнено (9 бал≥в);
в) байдуже (8 бал≥в);
г) утомлено (-1 бал);
д) неспок≥йно (-3 бали);
е) роздратовано (-6 бал≥в).

3. ѕовернувшись п≥сл¤ роботи додому, ви почуваЇте себе:
а) у прекрасн≥й форм≥ (10 бал≥в);
б) упевнено (9 бал≥в);
в) байдуже (8 бал≥в);
г) утомлено (-1 бал);
д) неспок≥йно (-3 бали);
е) роздратовано (-6 бал≥в).

4. „и виконуЇте ви коли-небудь незаплановану роботу?
а) “ак, коли в мене з'¤вл¤Їтьс¤ бажанн¤ (10 бал≥в);
б) так, коли це необх≥дно по робот≥ (5 бал≥в);
в) так, але примушуючи себе ≥ з поганим настроЇм (-5 бал≥в);
г) н≥, але ¤кщо в цьому виникаЇ необх≥дн≥сть, то готовий нею займатис¤ час в≥д часу (8 бал≥в);
д) н≥, н≥коли не погоджус¤ на нењ (-5 бал≥в).

5. „и сп≥знюЇтес¤ ви?
а) Ќ≥коли (4 бали);
б) ≥нод≥ (2 бали);
в) часто (-2 бали);
г) пост≥йно (- 4 бали).

6. „и боњтес¤ ви людей, що об≥ймають б≥льш висок≥, н≥ж ви посади, або мають б≥льший досв≥д роботи?
а) Ќ≥, але уважно прислухаюс¤ до њхньоњ думки (16 бал≥в);
б) н≥, говорю завжди в≥дкрито те, що думаю (10 бал≥в);
в) так, але головним чином з поваги (0 бал≥в);
г) так, до того ж ¤ часто почуваю себе неправим у розмов≥ з ними (- 6 бал≥в);
д) ≥нод≥, часто вступаю з ними в конфл≥кт (-5 бал≥в);
е) так, при цьому завжди ви¤вл¤юс¤ неправий (-10 бал≥в).

7. „и розмовл¤Їте ви з≥ своњми близькими про роботу?
а) „асто й охоче (8 бал≥в);
б) н≥, але це через скромн≥сть (10 бал≥в);
в) ≥нод≥: ≥ про погане, ≥ про гарне (5 бал≥в);
г) р≥дко, тому що це було б нец≥каво (2 бали);
д) так, щоб поскаржитис¤: часто (-7 бал≥в); пост≥йно (-10 бал≥в).

8. „и бачитес¤ ви з≥ своњми колегами п≥сл¤ роботи?
а) „асто або ≥нод≥ (3 бали);
б) дуже р≥дко (0 бал≥в);
в) н≥коли (Ч3 бали).

9. „и думаЇте ви про роботу в неслужбовий час?
а) “ак, ≥з задоволенн¤м (10 бал≥в);
б) р≥дко, оск≥льки в мене насичене особисте житт¤ (3 бали);
в) ≥нод≥, але це мен≥ не заважаЇ (0 бал≥в);
г) так, але це дратуЇ мене (-4 бали);
д) часто ≥ це остаточно псуЇ мен≥ здоров'¤ (-10 бал≥в).

¬аше здоров'¤

1. „и страждаЇте ви безсонн¤м?
а) Ќ≥коли не страждав (6 бал≥в);
б) р≥дко (2 бали);
в) ≥нод≥ (0 бал≥в);
г) часто (-7 бал≥в);
д) дуже часто (-10 бал≥в).

2. „и трапл¤Їтьс¤ у вас прискорене серцебитт¤?
а) Ќ≥коли (6 бал≥в);
б) р≥дко (2 бали);
в) ≥нод≥ (-2 бали);
г) часто (-7 бал≥в);
д) дуже часто (-10 бал≥в).

3. „и часто буваЇте на л≥карн¤ному?
а) Ќ≥коли (6 бал≥в);
б) р≥дко (2 бали);
в) ≥нод≥ (-3 бали);
г) часто (-7 бал≥в);
д) дуже часто (-10 бал≥в).

4. „и в≥дчуваЇте ви утому?
а) Ќ≥коли (6 бал≥в);
б) р≥дко (2 бали);
в) ≥нод≥ (0 бал≥в);
г) часто (-7 бал≥в);
д) дуже часто (-10 бал≥в).

5. „и почуваЇте ви себе схильним до драт≥вливост≥?
а) Ќ≥коли не страждав (6 бал≥в);
б) р≥дко (2 бали);
в) ≥нод≥ (-1 бал);
г) часто (-7 бал≥в);
д) дуже часто (-10 бал≥в).

6. „и втрачаЇте ви коли-небудь зосереджен≥сть?
а) Ќ≥коли не страждав (6 бал≥в);
б) р≥дко (2 бали);
в) ≥нод≥ (-1 бал)
г) часто (-7 бал≥в);
д) дуже часто (-10 бал≥в).

7. „и уживаЇте ви алкоголь ≥ транкв≥л≥затори дл¤ зн¤тт¤ напруги?
а) Ќ≥коли не страждав (6 бал≥в);
б) р≥дко (2 бали);
в) ≥нод≥ (-2 бали);
г) часто (-7 бал≥в);
д) дуже часто (-10 бал≥в).

8. „и зловживаЇте ви солодким (зокрема, цукром)?
а) Ќ≥коли (6 бал≥в);
б) р≥дко (2 бали);
в) ≥нод≥ (0 бал≥в);
г) часто (-7 бал≥в);
д) дуже часто (-10 бал≥в).

9. „и Ї у вас проблеми з апетитом?
а) Ќ≥коли не було (6 бал≥в);
б) р≥дко (2 бали);
в) ≥нод≥ (0 бал≥в);
г) часто (-7 бал≥в);
д) дуже часто (-10 бал≥в).

ѕ≥дбитт¤ п≥дсумк≥в:
Ѕ≥льше 55 бал≥в: ваша профес≥йна ситуац≥¤ чудова;
35-54 бали: ваша профес≥йна ситуац≥¤ може вважатис¤ задов≥льною;
25-34 бали: поки ще не сл≥д занадто турбуватис¤;
24Ч15 бал≥в: час бити на сполох.

„астина 2

’арактер прац≥

1. ¬аша робота вам подобаЇтьс¤?
2. „и п≥д силу вам обс¤г вашоњ роботи?
3. „и м≥цне ваше становище?
4. „и в≥дпов≥даЇ зарплатн¤ вкладеним зусилл¤м у вашу працю?
5. „и хвалить вас начальство, коли ви цього заслуговуЇте?
6. „и ч≥тко ви у¤вл¤Їте мету вашоњ роботи?
7. „и ч≥тко ви розум≥Їте свою роль у своњй д≥¤льност≥?
8. „и можна вважати, що у ваш≥й д≥¤льност≥ Ї розмањт≥сть?
9. „и бувають у вас стреси?
10. „и достатньо у вас самост≥йност≥?
11. „и берете ви участь у вир≥шенн≥ проблем вашого педагог≥чного колективу?
12. якби видалас¤ можлив≥сть, чи зм≥нили б ви профес≥ю?

¬аше майбутнЇ

1. „и вважаЇте ви себе в≥льним, щоб п≥ти на ≥ншу роботу?
2. „и довго ви ще збираЇтес¤ залишатис¤ на нин≥шн≥й робот≥?
3. „и хочете ви одержати п≥двищенн¤?

јтмосфера на робот≥

1. „и уникають ваш≥ колеги взаЇмних глузувань?
2. „и ≥снуЇ взаЇмна дов≥ра?
3. „и Ї сол≥дарн≥сть у колектив≥?
4. „и ви¤вл¤Їте ви тенденц≥ю до самоусуненн¤ в≥д житт¤ колективу?

¬аша адм≥н≥страц≥¤ й учн≥

1. „и поважаЇте свою адм≥н≥страц≥ю?
2. „и ч≥тко в≥ддають вони накази, чи удаЇтьс¤ вам њх виконувати?
3. „и можете ви говорити про те, що вам не подобаЇтьс¤, чи прислухаютьс¤ до вас?
4. „и почуваЇте ви себе справедливо оц≥неним?
5. „и поважають вас ваш≥ учн≥?
6. „и вважаЇте ви, що ваш≥ учн≥ кращ≥ за ≥нших?
7. „и в≥дчуваЇте ви п≥дтримку з боку адм≥н≥страц≥њ у своњй робот≥?
8. „и Ї у вас взаЇморозум≥нн¤ з учн¤ми?

—еред проблем, що формулюютьс¤ педагогами, найб≥льш часто зустр≥чаютьс¤ так≥:
- екзистенц≥альн≥ (в≥дчутт¤ нереал≥зованост≥, незадоволен≥сть своњм соц≥альним станом, утруднен≥сть реал≥зац≥њ творчого потенц≥алу ≥ т. ≥н.);
- психоенергетичн≥ (ф≥зична ≥ психолог≥чна виснажен≥сть, схильн≥сть до стрес≥в, страх не впоратис¤ з емоц≥йними перевантаженн¤ми);
- комун≥кативн≥ (невм≥нн¤ зрозум≥ти ≥ндив≥дуально-психолог≥чний стан ≥ншого, неадекватн≥сть сприйн¤тт¤ себе ≥ оточуючих, психолог≥чн≥ особливост≥ в≥ку, невм≥нн¤ волод≥ти собою й ≥н.);
- профес≥йн≥ (невм≥нн¤ донести до учн≥в навчальний матер≥ал, спри¤ти виробленню ≥нтересу до предмета ≥ здатност≥ до њхньоњ самост≥йност≥, утрудненн¤ у встановленн≥ м≥жпредметних зв'¤зк≥в, суб'Їктивн≥сть оц≥нки ≥ т. ≥н.).

ѕовернутись на головну стор≥нку
Hosted by uCoz